KomplexLabor Kft. Lemondási Szabályzat
- ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
A KomplexLabor Kft. (a továbbiakban KomplexLabor) hatékony működésének biztosítása és Pácienseink magas színvonalú, megfelelő ellátása érdekében az alábbi Lemondási Szabályzatot alkalmazzuk. A Szabályzat minden, a KomplexLabor, mint egészségügyi szolgáltató nyilvántartási rendszerében szereplő Páciens részére előjegyzett vizsgálatokra, kezelésekre és konzultációkra vonatkozik, mind az online, mind a telefonos, mind pedig a személyes időpontfoglalás vonatkozásában. A Szabályzat célja, hogy tárgyi és személyi erőforrásainkat hatékonyan tudjuk felhasználni Pácienseink javára.
2. LEMONDÁSI HATÁRIDŐK
2.1 Rendes lemondás
• Kérjük, amennyiben az előjegyzett időpontban nem tud megjelenni, ezt legkésőbb 24 órával a kezdést megelőzően szíveskedjen jelezni részünkre telefonon, e-mailben vagy személyesen a KomplexLabor nyitvatartási idejében.
• 24 órán túli lemondás esetén nem számítunk fel Önnek rendelkezésre állási díjat, lemondott előjegyzését egy alkalommal díjmentesen át tudja helyezni későbbi időpontra.
2.2 Késői lemondás
• A 24 órán belüli lemondás késői lemondásnak minősül.
• Késői lemondás esetén a megrendelt szolgáltatás árának 25%-át felszámítjuk Önnek rendelkezésre állási díjként.
2.3 Meg nem jelenés
•Amennyiben előjegyzett időpontját nem mondja le és nem jelenik meg a lefoglalt időpontban, úgy a megrendelt szolgáltatás 50 %-át felszámítjuk Önnek rendelkezésre állási díjként.
4. DÍJSZABÁS ÉS ELSZÁMOLÁS
4.1 Díjfizetés módja
• Online időpontfoglalás a www.komplexlabor.hu weboldal „Időpontfoglalás” menüpontjában: Ön önállóan, munkatársunk közreműködése nélkül tud időpontot foglalni. Ebben az esetben a választott szolgáltatás árának 100 %-át köteles az időpontfoglalást követően kifizetni, ezt követően tudja csak foglalását véglegesíteni.
• Telefonos időpontfoglalás: munkatársunkkal folytatott telefonos megbeszélés alkalmával időpontja rögzítésre kerül, majd ezt követően időpontját e-mailben visszaigazoljuk.
• Személyes időpontfoglalás: a KomplexLabor székhelyén vagy telephelyén személyes megjelenés alkalmával rögzítésre kerül a kiválasztott időpont, majd ezt követően időpontját e-mailben visszaigazoljuk.
4.2 Rendelkezésre állási díj elszámolása:
• Online időpontfoglalás (előre utalás esetén) : 24 órán túli lemondás esetén a szolgáltatás díjának 75 %-át visszautaljuk arra a bankszámlaszámra, melyről a kifizetés történt. 24 órán belüli lemondás esetén 50 %-át visszautaljuk arra a bankszámlaszámra, melyről a kifizetés történt.
• Telefonos időpontfoglalás: 24 órán túli lemondás esetén a lemondott szolgáltatás díjának 25%-át köteles megfizetni a Páciens, melyről a megadott e-mail címre díjbekérőt küldünk. 24 órán belüli lemondás esetén a díj 50 %-a bekérésre kerül.
• Személyes időpontfoglalás: a lemondott szolgáltatás díjának 25%-át köteles megfizetni a Páciens, melyről a megadott e-mail címre díjbekérőt küldünk. 24 órán belüli lemondás esetén a díj 50 %-a bekérésre kerül.
4.3 Díj mértéke
• Késői lemondás: a tervezett szolgáltatás díjának 25%-a.
• Meg nem jelenés: a tervezett szolgáltatás díjának 50%-a.
5. A PÁCIENS JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
5.1 A Páciens jogai
• Időpontfoglalása rögzítésével Ön kijelenti, hogy megismerte és elfogadja a jelen Lemondási Szabályzatban foglaltakat.
• Egyedi elbírálás alapján, különös méltányosságot érdemlő esetben Ön mentesülhet a rendelkezési díjfizetési kötelezettség alól, mely minden esetben a KomplexLabor ügyvezetésének jogosultsága.
• Önnek minden esetben joga van a tisztességes és egyenlő elbánáshoz.
6. KAPCSOLATTARTÁS
Lemondáshoz szükséges elérhetőségek:
• Telefon: +36 62 770 777
• E-mail: info@komplexlabor.hu
• Személyesen: rendelési időben (hétfőtől péntekig 8:00-19:00 között)
7. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
7.1 Szabályzat érvényessége
• Jelen szabályzat minden új időpontfoglalására érvényes.
• A szabályzat módosításának jogát fenntartjuk, a változásokról előzetesen tájékoztatjuk Önt.
7.2 Társadalmi felelősségvállalás
Ha nem jelenik meg az Ön részére fenntartott időpontban, de elmulasztja lemondani azt, azzal más páciensektől veszi el a kezelés lehetőségét. Kérjük, vegye figyelembe saját felelősségét! Ha nem tud megjelenni időpontján, kérjük, minden esetben jelezze azt részünkre, örömmel segítünk megtalálni a megfelelő megoldást. Megértését és együttműködését köszönjük!
Szabályzat hatálybalépése: 2025. augusztus 1.