KomplexLabor Kft. Lemondási Szabályzat

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

A KomplexLabor Kft. (a továbbiakban KomplexLabor) hatékony működésének biztosítása és Pácienseink magas színvonalú, megfelelő ellátása érdekében az alábbi Lemondási Szabályzatot alkalmazzuk. A Szabályzat minden, a KomplexLabor, mint egészségügyi szolgáltató nyilvántartási rendszerében szereplő Páciens részére előjegyzett vizsgálatokra, kezelésekre és konzultációkra vonatkozik, mind az online, mind a telefonos, mind pedig a személyes időpontfoglalás vonatkozásában. A Szabályzat célja, hogy tárgyi és személyi erőforrásainkat hatékonyan tudjuk felhasználni Pácienseink javára.

2. LEMONDÁSI HATÁRIDŐK

2.1 Rendes lemondás

• Kérjük, amennyiben az előjegyzett időpontban nem tud megjelenni, ezt legkésőbb 24 órával a kezdést megelőzően szíveskedjen jelezni részünkre telefonon, e-mailben vagy személyesen a KomplexLabor nyitvatartási idejében.

• 24 órán túli lemondás esetén nem számítunk fel Önnek rendelkezésre állási díjat, lemondott előjegyzését egy alkalommal díjmentesen át tudja helyezni későbbi időpontra.

2.2 Késői lemondás

• A 24 órán belüli lemondás késői lemondásnak minősül.

• Késői lemondás esetén a megrendelt szolgáltatás árának 25%-át felszámítjuk Önnek rendelkezésre állási díjként.

2.3 Meg nem jelenés

•Amennyiben előjegyzett időpontját nem mondja le és nem jelenik meg a lefoglalt időpontban, úgy a megrendelt szolgáltatás 50 %-át felszámítjuk Önnek rendelkezésre állási díjként.

4. DÍJSZABÁS ÉS ELSZÁMOLÁS

4.1 Díjfizetés módja

• Online időpontfoglalás a www.komplexlabor.hu weboldal „Időpontfoglalás” menüpontjában: Ön önállóan, munkatársunk közreműködése nélkül tud időpontot foglalni. Ebben az esetben a választott szolgáltatás árának 100 %-át köteles az időpontfoglalást követően kifizetni, ezt követően tudja csak foglalását véglegesíteni.

• Telefonos időpontfoglalás: munkatársunkkal folytatott telefonos megbeszélés alkalmával időpontja rögzítésre kerül, majd ezt követően időpontját e-mailben visszaigazoljuk.

• Személyes időpontfoglalás: a KomplexLabor székhelyén vagy telephelyén személyes megjelenés alkalmával rögzítésre kerül a kiválasztott időpont, majd ezt követően időpontját e-mailben visszaigazoljuk.

4.2 Rendelkezésre állási díj elszámolása:

• Online időpontfoglalás (előre utalás esetén) : 24 órán túli lemondás esetén a szolgáltatás díjának 75 %-át visszautaljuk arra a bankszámlaszámra, melyről a kifizetés történt. 24 órán belüli lemondás esetén 50 %-át visszautaljuk arra a bankszámlaszámra, melyről a kifizetés történt.

• Telefonos időpontfoglalás: 24 órán túli lemondás esetén a lemondott szolgáltatás díjának 25%-át köteles megfizetni a Páciens, melyről a megadott e-mail címre díjbekérőt küldünk. 24 órán belüli lemondás esetén a díj 50 %-a bekérésre kerül.

• Személyes időpontfoglalás: a lemondott szolgáltatás díjának 25%-át köteles megfizetni a Páciens, melyről a megadott e-mail címre díjbekérőt küldünk. 24 órán belüli lemondás esetén a díj 50 %-a bekérésre kerül.

4.3 Díj mértéke

• Késői lemondás: a tervezett szolgáltatás díjának 25%-a.

• Meg nem jelenés: a tervezett szolgáltatás díjának 50%-a.

5. A PÁCIENS JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

5.1 A Páciens jogai

• Időpontfoglalása rögzítésével Ön kijelenti, hogy megismerte és elfogadja a jelen Lemondási Szabályzatban foglaltakat.

• Egyedi elbírálás alapján, különös méltányosságot érdemlő esetben Ön mentesülhet a rendelkezési díjfizetési kötelezettség alól, mely minden esetben a KomplexLabor ügyvezetésének jogosultsága.

• Önnek minden esetben joga van a tisztességes és egyenlő elbánáshoz.

6. KAPCSOLATTARTÁS

Lemondáshoz szükséges elérhetőségek:

• Telefon: +36 62 770 777

• E-mail: info@komplexlabor.hu

• Személyesen: rendelési időben (hétfőtől péntekig 8:00-19:00 között)

7. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

7.1 Szabályzat érvényessége

• Jelen szabályzat minden új időpontfoglalására érvényes.

• A szabályzat módosításának jogát fenntartjuk, a változásokról előzetesen tájékoztatjuk Önt.

7.2 Társadalmi felelősségvállalás

Ha nem jelenik meg az Ön részére fenntartott időpontban, de elmulasztja lemondani azt, azzal más páciensektől veszi el a kezelés lehetőségét. Kérjük, vegye figyelembe saját felelősségét! Ha nem tud megjelenni időpontján, kérjük, minden esetben jelezze azt részünkre, örömmel segítünk megtalálni a megfelelő megoldást. Megértését és együttműködését köszönjük!

Szabályzat hatálybalépése: 2025. augusztus 1.

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

GDPR consent(Kötelező)
Mailchimp feliratkozás(Kötelező)